Foarut 2- Wyckels Hallum 2
Voor de wedstrijd was er nog wel wat discussie bij het tweede. Zou met nog maar een week trainen een tegenstander als Wyckels niet te sterk zijn. De ploeg immers speelt al jaren mee in de top van de derde klasse. Met de gedachte dat ook zij meer dan een jaar weinig gespeeld en getraind hadden gingen de "reserves" er tegenaan. Iedereen wilde de nieuwe trainer Rachid Lamlaika wel laten zien wat hij kon. Daarom rolde er een leuke wedstrijd op de mat tussen twee ploeg die gelijkwaardig waren. Veel kansen waren er niet, maar het voordeel lag iets bij Wyckels Hallum. Toch was Foarut de eerste die in de tweede helft scoorde. Rutmer Huizinga was getergd na een eerdere misser en prikte de bal uit de draai nu wel achter de keeper van Wyckels. Het spel bleef op en neer gaan, maar uit een goed ingeschoten vrije trap was het Wyckels dat de stand gelijk trok. Redelijk snel was het weer Rutmer Huizinga die nu een pass in de loop kreeg en beheerst afrondde. Toch kwam Wyckels weer langszij en scoorde schitterend in de kruising. Vlak voor tijd echter kopte Viktor Oberink de bal uit een corner precies in de hoek. Een nuttige overwinning voor het tweede dat nu weer verder kan gaan trainen voor de volgende wedstrijd.
Geen wedstrijdverslagen gevonden

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!